Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie

System wsparcia przez całe życie

Dotyczy: Zakupu i uruchomienia suszarek bębnowych szt.2 dla Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie w ramach procedury na zakup i uruchomienie suszarek bębnowych szt. 2 w Międzygminnym Zakładzie Aktywności Zawodowej z siedzibą w Dobrej, ul. Spełnionych Marzeń 3, zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej.

Zakres usługi:

  1. Dostarczenie i uruchomienie suszarek bębnowych do bielizny szt.2 do Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dobrej, ul. Spełnionych Marzeń 3 o następujących parametrach:
  • Przyłącze elektryczne: 400 V / 3 Ph ~50 Hz
  • Ładowność 35 kg +/- 2 kg
  • Zabezpieczenie przed przegrzaniem
  • Rewers obrotów bębna
  • Pojemność bębna 650L +/- 30L
  • Szerokość 980 mm +/- 20mm
  • System napędu bębna pasowy
  • Pojemność bębna 650L +/- 30L
  • Wykonanie bębna stal nierdzewna
  • Filtr – taca wysuwana
  • Szerokość 980 mm +/- 20mm
  • Głębokość 1400 mm +/- 200 mm
  • Gwarancja na urządzenie min. 2 lata
  1. W ramach Usługi Zleceniobiorca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności i zadań:
  1. Dostarczenie i uruchomienie przedmiotu zamówienia na Wydziale Pralnia w Międzygminnym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Dobrej –
  2. Wykonania wszystkich niezbędnych podłączeń i dokonania pierwszego rozruchu
  3. Przeszkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi.
  4. Zapewnienie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej przedmiotu zamówienia.
  5. Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszoną awarię maksymalnie 48 godz.

Miejsce wykonania usługi: Międzygminny Zakład Aktywności Zawodowej, 72-003 Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3.

Oferta powinna zawierać specyfikację techniczną na proponowane urządzenie z uwzględnieniem parametrów podanych w pkt. 1 oraz cenę netto za wykonanie zlecenia z uwzględnieniem czynności i zadań wymienionych w pkt. 1;2

Termin składania ofert cenowych do 17.04 2024 do godziny 09.00 drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@psoniszczecin-mzaz.pl

Osoba do kontaktów: Marek Nowak – tel. Kom. 518 810 170; 721 616 133