ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zmiany systemu oświetlenia w pomieszczeniach Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w budynku przy ul. Rostockiej 125 w Szczecinie
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie ul. Rostocka 125, 71-771 Szczecin zwraca się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie zmiany systemu oświetlenia w pomieszczeniach Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego.
Specyfikacja
- Montaż paneli LED- LEDVANCE z eliminacją efektu olśnienia
UGR < 19 i z możliwością ściemniania DALI – 5 lat gwarancji
- PFM 1200 + ramka – 28 szt.
- PFM 600 + ramka – 32 szt.
- Montaż paneli LED –LEDVANCE z eliminacją efektu olśnienia
UGR < 19 – 5 lat gwarancji
- PFM 1200 + ramka – 38 szt.
- Montaż modułu awaryjnego – 3 lata gwarancji – 12 szt.
- Montaż plafonów SURFACE CIRCULAR – 3 lata gwarancji – 7 szt.
- Montaż i podłączenie ściemniaczy DALI – 3 lata gwarancji – 17 szt.
- Dostosowanie instalacji elektrycznej do nowych opraw.
Łącznie: 134 szt.
Rozmieszczenie lamp, ściemniaczy i modułów awaryjnych w pomieszczeniach:
- Korytarze i klatka schodowa – 42 szt.
- Łazienka i WC – 7 szt.
- Gabinet lekarski – 3 szt.
- Fizykoterapia – 1 szt.
- Hydroterapia – 7 szt.
- Sala 02 – 3 szt.
- Biuro – 2 szt.
- Sala 27 – 2 szt.
- Sala 21 – 4 szt.
- Sala 22 – 6 szt.
- Sala 23 – 4 szt.
- Sala 23a – 2 szt.
- Sala 24 – 4 szt.
- Sala 27a – 2 szt.
- Sala 28 – 2 szt.
- Sala 29 – 2 szt.
- Sala 29a – 3 szt.
- Sala 34 – 3 szt.
- Sala 33 – 6 szt.
- Sala 32a – 2 szt.
- Sala 32 – 2 szt.
W ofercie zawarty musi być koszt opraw, paneli, ramek, materiałów instalacyjnych oraz robocizna.
WYMAGANIA:
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i standard wykonania prac oraz zgodność z ofertą
3) Organizacja prac remontowych:
– organizacja zaplecza prac i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac remontowych przed dostępem osób trzecich,
– uporządkowanie terenu po zakończeniu prac remontowych: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia terenu prac remontowych.
– konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów.
4) Kontrola jakości prac:
– Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę prac pod względem technologii, kolejności ich wykonywania oraz jakości wykorzystanych materiałów
– w toku odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające jakość użytych materiałów, a w szczególności atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną, jakiekolwiek materiały nie spełniające tych wymagań będą odrzucone
5) Od Wykonawcy oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłego remontu po adresem: ul. Rostocka 125, 71-771 Szczecin oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. (tel. kontaktowy 91 4269268)
6) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 realizacje podobne (zał. nr 1) do objętej przedmiotem zamówienia. Za realizację podobną zamawiający uzna: wykonanie instalacji elektrycznej o wartości netto nie mniejszej niż 20 000,00zł. Za termin wykonanej usługi należy rozumieć termin podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał prace polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej w placówkach przystosowanych do pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i ruchowo.
7) Informacja o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- cena – 100 %
8) Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą
- oferta cenowa
- wykaz prac podobnych (zał. nr 1)
Termin wykonania prac 15.12.2021 r.
Oferty prosimy składać na adres zamowienia@psoniszczecin.org.pl
Do dnia 09.11.2021 r.
Załącznik