Dotyczy: Wymiana pokrycia dachu budynku Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dobra w części pokrytej papą bitumiczną
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie
w ramach zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na usługę wymiany pokrycia dachu w części pokrytej papą bitumiczną na budynku Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w miejscowości Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3
Zakres usługi:
Wymiana pokrycia dachu w części pokrytej papą bitumiczną budynku Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w miejscowości Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3
W ramach Usługi Zleceniobiorca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności i zadań:
- Zakres prac rozbiórkowych
- demontaż instalacji odgromowej;
- rozbiórka pokrycia z papy (2 warstwy;
- wycięcie elewacji do wywinięcia papy na ścianę;
- demontaż wełny mineralnej i styropianu spadkowego
- demontaż wszystkich kompletów przejść dachowych wentylacji:
- wywóz papy, wełny, styropianu oraz pozostałych odpadów
- Zakres prac położenia nowego pokrycia dachu
- przygotowanie powierzchni dachu i gruntowanie;
- położenie papy paroizolacyjnej;
- położenie styropianu 18 cm;
- położenie spadków styropianowych;
- wykonanie przejść systemowych wentylacyjnych;
- położenie papy samoprzylepnej;
- położenie papy nawierzchniowej;
- naprawa elewacji;
- montaż obróbek blacharskich wraz z wcinkami w elewację;
- prace porządkowe;
Gwarancja na wykonaną usługę
– min 36 miesięcy
Termin wykonania prac: do 07.11.2024
Miejsce wykonania usługi:
Międzygminny Zakład Aktywności Zawodowej, 72-003 Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3.
Oferta powinna zawierać wycenę prac i materiałów (ceny netto) w przeliczeniu na 1m2 powierzchni zgodnie z zakresem czynności i zadań wymienionych w pkt. 1 i 2
Kryteria oceny ofert:
90% – cena
10% – doświadczenie w remontach dachów o zakresie wskazanym w pkt. 1 i 2
Termin składania ofert cenowych: 21.09 2024 do godziny 09.00 drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@psoniszczecin-mzaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktów:
Marek Nowak – tel. Kom. 518 810 170; 721 616 133