Dotyczy: Wykonanie posadzki z polimocznika w Międzygminnym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Dobrej
Do zapytania ofertowego z dnia 25.02.2025 wprowadzono następujące modyfikacje:
- W pkt. 2 doprecyzowano metodę natrysku membrany polimocznikowej
– Natrysk membrany polimocznikowej w dwóch warstwach metodą „na gorąco”. - Zmianie uległ termin wykonania prac od 07.04.2025 do 30.04.2025 r.
- Po pkt. 2 dodano pkt. 3 o treści: „Gwarancja na wykonane prace min. 36 miesięcy”
- Termin składania ofert został przedłużony do 13.03.2025 do godziny 09.00
Zmodyfikowane zapytanie ofertowe
Dotyczy: Wykonanie posadzki z polimocznika w Międzygminnym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Dobrej
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie w ramach zapytania ofertowego zgodnego z zasadą konkurencyjności na wykonanie posadzek z polimocznika w budynku Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w miejscowości Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3, zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej.
Zakres usługi:
- Wykonanie posadzki z polimocznika w dwóch korytarzach budynku Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dobrej na powierzchni ok 107 m2 w terminie 0d 07.04.2025 do 30.04.2025
- W ramach Usługi Zleceniobiorca będzie zobowiązany do wykonywania następujących czynności i zadań:
- Usunięcie obecnej posadzki z żywicy epoksydowej (posadzka +cokoły na ściany)
- Przeszlifowanie posadzki do warstwy betonu
- Zagruntowanie posadzki dwuskładnikowym gruntem epoksydowym
- Wylanie masy samopoziomującej na posadzkę
- Wklejenie płyty OSB (grubość 8 mm) w miejsce cokołu)
- Przeszlifowanie posadzki
- Natrysk membrany polimocznikowej w dwóch warstwach metodą „na gorąco”
- wykonanie warstwy antypoślizgowej
- Usunięcie odpadów oraz ich utylizacja
- Gwarancja na wykonane prace min 36 miesięcy
Miejsce wykonania usługi:
Międzygminny Zakład Aktywności Zawodowej, 72-003 Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3.
Oferta powinna zawierać wycenę materiałów i robocizny oraz końcową cenę netto za wykonanie 1 m2 posadzki z uwzględnieniem czynności i zadań wymienionych w pkt. 2
Kryterium oceny ofert – 100% cena
Termin składania ofert do dnia 13.03.2025 r. do godziny 09.00 drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@psoniszczecin-mzaz.pl
Osoba do kontaktów:
Marek Nowak – tel. Kom. 518 810 170; 721 616 133