Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie w ramach zapytania ofertowego zgodnego z zasadą konkurencyjności na wykonanie usługi kompleksowej ochrony obiektu i mienia Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w miejscowości Dobra, ul. Spełnionych Marzeń 3, zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowej ochrony obiektu i mienia Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie z siedzibą w Dobrej, ul. Spełnionych Marzeń 3
II. Miejsce i termin złożenia ofert
- Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie do siedziby Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej ul. Spełnionych Marzeń 3, 72-003 Dobra.
- Termin składania ofert do dnia 16.12.2024 do godz. 09:00
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2027 r.
IV. Wymagania dotyczące Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wykonawca powinien wykazać, że posiada wdrożone systemy zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem zgodnie z międzynarodowymi standardami lub równoważnymi certyfikatom ISO 9001, ISO 45001 w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ISO 22301 w zakresie zarządzania ciągłością działania. W przypadku braku certyfikacji, wykonawca może przedstawić inne dokumenty potwierdzające wdrożenie procedur zapewniających odpowiednią jakość oraz zgodność z wymogami bezpieczeństwa określonymi w przedmiocie zamówienia. Dodatkowo wykonawca powinien posiadać ważne pozwolenie radiowe wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) lub inne dokumenty potwierdzające zdolność do monitorowania systemów alarmowych w obszarze świadczenia usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Wykonawca powinien wykazać się należytym wykonaniem (lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należytym wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi lub kilku usług polegających na ochronie mienia, których łączna wartość wynosiła co najmniej 240.000,00 zł netto rocznie.
W przypadku usług o innej specyfice, wykonawca może przedstawić wykaz usług równoważnych, pod warunkiem udokumentowania, że spełniają one wymagania jakościowe i organizacyjne określone w przedmiocie zamówienia.
- Powyższe potwierdzenie powinno być zawarte w podpisanym przez Wykonawcę oświadczeniu, które w formie załącznika do oferty ma być przesłane do Zamawiającego.
V. Szczegółowy zakres usługi
Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę fizyczną- dozór personalny obiektu i mienia Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej przy ul. Spełnionych Marzeń 3 w Miejscowości Dobra.
W zakresie ochrony Wykonawca zobowiązany jest do:
- Zapewnienia ochrony fizycznej obiektu w postaci obecności na obiekcie jednego umundurowanego pracownika według poniższego harmonogramu:
- dni powszednie od 15:30 do 7:00 dnia następnego 14,5 rbh
- soboty od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
- niedziele od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
- dni świąteczne od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
- dni wolne od pracy w Zakładzie (okazjonalne) od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
b. Interwencji w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażających zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom ochranianego mienia.
c. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mogących wpływać na stan ochranianego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu lub niebezpieczeństwie ich powstania. Zwracanie uwagi na wszelkiego rodzaju nieprawidłowości mające wpływ na bezpieczeństwo obiektu.
d. Bezzwłocznego reagowania w sytuacjach opisanych powyżej w tym natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb.
e. Sprawdzania istniejących zabezpieczeń obiektu (tj. zamknięcia bram, drzwi, okien, wyłączanie zbędnego oświetlenia)
f. Wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń ochranianego obiektu pracownikom Zamawiającego.
g. Dokumentowania w „Książce służby” szczegółowych informacji o czasie objęcia i zdania służby wraz z istotnymi informacjami mającymi wpływ na bezpieczeństwo ochranianego mienia.
h. Uniemożliwienie wejścia/wyjścia osobom nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym na teren Zamawiającego.
i. Obsługi systemu monitoringu znajdującego się na stanowisku pracownika ochrony (informacje dotyczące obsługi systemu udostępni Zamawiający)
2. Wymagania co do sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia
a. Zadanie ochrony musi być wykonywane przez pracowników ochrony posiadających niezbędną wiedzę, kwalifikacje, uprawnienia oraz znających podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy i sprawowania profilaktyki przeciwpożarowej
b. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji dotyczących ochranianego obiektu.
c. Wykonawcy nakazuje się dbałość o powierzony sprzęt i wyposażenie.
d. Wykonawcy zabrania się przyjmowania osobistych wizyt oraz wprowadzania i zezwalania na pobyt osób nieupoważnionych na teren obiektu.
e. Wykonawcy zabrania się wynoszenia jakiegokolwiek majątku z terenu Zamawiającego.
3. Parametry pomieszczeń budynku oraz terenu Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dobrej
a. Nieruchomość położona jest przy ulicy Spełnionych Marzeń 3 w miejscowości Dobra. Budynek wyposażony jest w system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. Teren wokół siedziby jest ogrodzony i monitorowany. Wjazdy na zabezpieczone są bramami zdalnie sterowanymi. Budynek wyposażony jest w system czujników i sygnalizacji p-poż.
b. Powierzchnia budynku 3400 m2, Powierzchnia całkowita terenu 14 230m2.
- Zmiana ceny w trakcie realizacji umowy: Zmiana ceny za usługi ochrony dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku podniesienia minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, które weszły w życie po podpisaniu umowy i wpływają na koszty realizacji zamówienia. Wykonawca, wnioskując o zmianę ceny, zobowiązany jest przedstawić szczegółowe wyliczenia uzasadniające wzrost kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wniosku, a zmiana wynagrodzenia wymaga zawarcia aneksu do umowy.
VI. Kryterium oceny oferty
Stawka za 1 roboczogodzinę – 100%. Ocena ofert będzie oparta wyłącznie na kryterium najniższej ceny brutto za 1 roboczogodzinę.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych przez Wykonawców.
VII. Kontakt
- Osobą kontaktową ze strony MZAZ w Dobrej jest Marek Nowak
Tel. 518 810 170, 721 616 133, email: sekretariat@psoniszczecin-mzaz.pl.
- Wizja lokalna może zostać zrealizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą kontaktową wskazaną powyżej. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa, ale zalecana w celu dokładnego zapoznania się z charakterystyką przedmiotu zamówienia. Brak przeprowadzania wizji nie może być podstawą do zmiany oferty albo do jakichkolwiek roszczeń ze strony Oferenta.
VIII. Czas związania ofertą
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni od daty upływu składania ofert. W przypadku przedłużenia postępowania Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
IX. Postanowienia końcowe
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia własnych, odpowiednich środków, materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym środków ochrony osobistej, narzędzi oraz środków łączności.
- Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem Wykonawcy lub jego pracowników/ współpracowników.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania (nie rozstrzygnięcia), beż podania przyczyn.