Zapytanie ofertowe na zakup nowego mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego.
Kod CPV: 34110000-1 Samochody osobowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa, adres i dane teleadresowe Zamawiającego
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie
ul. Rostocka 125, 71-771 Szczecin
tel. 91 42 68 197/198; fax 91 42 69 268
biuro@psoniszczecin.org.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia
Zakup nowego mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego.
Kod CPV: 34110000-1 Samochody osobowe
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakup nowego samochodu osobowego w wersji 9 osobowej przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu min. jednej osoby na wózku inwalidzkim, wyposażonego w windę, zgodnie z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Nadwozie:
- Rodzaj nadwozia: nadwozie typu kombi przeszklone, możliwość przewozu 9 osób (z kierowcą)
- Lakier akryl
- Drzwi: drzwi w kabinie kierowcy 2 szt., drzwi przesuwane do przestrzeni pasażerskiej prawe i lewe, drzwi tylne dwuskrzydłowe; kąt otwarcia 1800 ( dopuszcza się tolerancję +- 150) z blokadą przy 900.
- Minimalny rozstaw osi 3300 mm
- Silnik:
- Rodzaj: wysokoprężny z turbodoładowaniem,
- Pojemność: od 2.000 cm3
- Moc silnika: minimum 130 KM
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa,
- Układ kierowniczy: ze wspomaganiem,
Bezpieczeństwo:
- Poduszka powietrzna: kierowca, pasażer
- immobiliser(PATS) – elektroniczny, włączany samoczynnie
- Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania: ABS,
- System zapobiegający utracie przyczepności kół
- Układ wspomagania ruszania na wzniesieniu,
- Układ kontroli trakcji,
- Trzecie światło STOP,
Zakres wyposażenia:
- Winda do podnoszenia i opuszczania osób niepełnosprawnych
- Przystosowany do kotwiczenia wózków inwalidzkich
- Radio fabryczne
- Szyby: elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, Immobiliser,
- Oświetlenie kabiny oraz przedziału pasażerskiego,
- Lusterka: boczne lusterka regulowane elektrycznie
- Wykładzina podłogowa przedziału pasażerskiego: antypoślizgowa, łatwo zmywalna,
- Podsufitka: na całej długości dachu,
- Pasy bezpieczeństwa: 3-punktowe,
- Dodatkowe zabezpieczenie wszystkich drzwi przed otwarciem od środka.
- Klimatyzacja
- Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej w przedniej i tylnej części pojazdu,
- Możliwość demontowania foteli w przedziale pasażerskim
- Pełnowymiarowe koło zapasowe, kołpaki,
- Apteczka, trójkąt, gaśnica,
- Dywaniki gumowe w części przedniej (kierowca + pasażer),
- Czujnik cofania tył
Wyposażenie niezbędne do przewozu osób niepełnosprawnych:
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami
Dokumentacja:
- Zaświadczenie na pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, dostarczane z pojazdem,
- Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim, dostarczana z pojazdem.
Warunki eksploatacji i gwarancji:
- Gwarancja mechaniczna (silnik i podzespoły): minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów
- Gwarancja na lakier – minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów
- Gwarancja na korozję perforacyjną nadwozia – minimum 72 m-ce
- Gwarancja akumulator 24 miesiące
Informacje dodatkowe:
- termin dostawy/odbioru samochodu – do 30.12.2024 r. godz. 14.00
- przebieg do 50 km.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (stawianie warunków udziału nie jest obowiązkowe):
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
2. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
4. Informacja o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) cena – 100 %
5. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
1) Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa ———————————————— x 100 pkt x 100 %
cena oferty ocenianej
6. Termin składania ofert.
do dnia 14.11.2024 r. godz. 10.00
7. Termin realizacji umowy.
do dnia 30.12.2024 r. godz. 14.00.
8. Informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych).
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
9. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia , o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.Nie dotyczy.
10. Informacje o możliwości składania ofert częściowych (jeśli dotyczy).
Nie dotyczy.
11. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą.
- oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
- specyfikacja techniczna oferowanego pojazdu
- dokumenty wymagane w pkt. 3 i w pkt. 8 niniejszego zapytania (załączniki od nr 2 do nr 4)
12. Informacje o planowanych zamówieniach uzupełniających (jeśli dotyczy).
Nie dotyczy
13. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
- jej złożenie będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
- będzie zawierała błędy w obliczeniu ceny,
- będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
14. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie ofertowe jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
- na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający zwiększy tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub w interesie Zamawiającego,
- czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie skutecznej umowy,
- w zależności od wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej zamawiający może unieważnić postępowanie ofertowe, bez podania przyczyny.
15. Zamawiający zastrzega możliwość podjęcia dodatkowych negocjacji z wykonawcami, których oferty nie zostały odrzucone.
Przedmiotem negocjacji może być wyłącznie oferowana cena.
Prowadzone negocjacje będą zgodne z zasadą wydatkowania środków publicznych, do której należą:
a) zasada uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców,
b) zasada jawności,
c) zasada celowego, racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych.
W tym celu Zamawiający zaprosi w tym samym terminie (dniu, godzinie i miejscu) wszystkich wykonawców, których oferty spełniały warunki udziału w postępowaniu, złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia. Przeprowadzi z nimi negocjacje w zakresie ceny. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi wykonawców do złożenia ofert w zamkniętej kopercie. Spośród złożonych ofert wybierze ofertę najkorzystniejszą.
Od decyzji podjętej przez zamawiającego w szczególności w zakresie: wyboru oferty, podjęcia dodatkowych negocjacji oraz unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje odwołanie. Wszelkie pisma składane przez wykonawców mające charakter odwołania od rozstrzygnięć Komisji przetargowej zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego:
– w formie papierowej na adres siedziby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie ul. Rostocka 125 71-771 Szczecin
w sekretariacie,
lub
– przesłać drogą mailową na adres: biuro@psoniszczecin.org.pl
nie później niż do dnia 14.11.2024 r. godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2024 r., godz. 10.15 w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie ul. Rostocka 125, 71-771 Szczecin.