Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie

System wsparcia przez całe życie

Międzygminny Zakład Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie z siedzibą w Dobrej, ul. Spełnionych Marzeń 3

tel. 91 38 79 030
www.psoniszczecin-mzaz.pl

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I. Informacje ogólne

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowej ochrony obiektu i mienia Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Szczecinie z siedzibą w Dobrej, ul. Spełnionych Marzeń 3

II. Miejsce i termin złożenia ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie do siedziby Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej ul. Spełnionych Marzeń 3, 72-003 Dobra.
  2. Termin składania ofert do dnia 15.12.2021 do godz. 15:00

III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia w terminie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

IV. Wymagania dotyczące Wykonawcy

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  3. Posiadają certyfikaty ISO 9001 i ISO4501BHP w zakresie ochrony osób i mienia oraz pozwolenie radiowe UKE do monitorowania systemów alarmowych.
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  5. Potwierdzą wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jeżeli okres ten jest krótszy, wykonanie usług polegających na kompleksowej ochronie mienia na łączną kwotę 50 000 zł netto.
  6. Powyższe potwierdzenie powinno być zawarte w podpisanym przez Wykonawcę oświadczeniu, które w formie załącznika do oferty ma być przesłane do Zamawiającego.

V. Szczegółowy zakres usługi

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę fizyczną- dozór personalny obiektu i mienia Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej przy ul. Spełnionych Marzeń 3 w Miejscowości Dobra.

W zakresie ochrony Wykonawca zobowiązany jest do:

a. Zapewnienia ochrony fizycznej obiektu w postaci obecności na obiekcie jednego umundurowanego pracownika według poniższego harmonogramu:

  • dni powszednie – od 15:30 do 7:00 dnia następnego 14,5 rbh
  • soboty – od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
  • niedziele – od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh
  • dni świąteczne – od 7:00 do 7:00 dnia następnego 24 rbh

b.     Interwencji w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażających      zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom ochranianego mienia.

c.      Niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mogących wpływać na stan ochranianego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu lub niebezpieczeństwie ich powstania. Zwracanie uwagi na wszelkiego rodzaju nieprawidłowości mające wpływ na bezpieczeństwo obiektu.

d.     Bezzwłocznego reagowania w sytuacjach opisanych powyżej w tym natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb.

e.     Sprawdzania istniejących zabezpieczeń obiektu (tj. zamknięcia bram, drzwi, okien, wyłączanie zbędnego oświetlenia)

f.       Wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń ochranianego obiektu pracownikom Zamawiającego.

g.      Dokumentowania w „Książce służby” szczegółowych informacji o czasie objęcia i zdania służby wraz z istotnymi informacjami mającymi wpływ na bezpieczeństwo ochranianego mienia.

h.     Uniemożliwienie wejścia/wyjścia osobom nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym na teren Zamawiającego.

i.       Obsługi systemu monitoringu znajdującego się na stanowisku pracownika ochrony (informacje dotyczące obsługi systemu udostępni Zamawiający)

2. Wymagania co do sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia

a.      Zadanie ochrony musi być wykonywane przez pracowników ochrony posiadających niezbędną wiedzę, kwalifikacje, uprawnienia oraz znających podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy i sprawowania profilaktyki przeciwpożarowej

b.      Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji dotyczących ochranianego obiektu.

c.      Wykonawcy nakazuje się dbałość o powierzony sprzęt i wyposażenie.

d.      Wykonawcy zabrania się przyjmowania osobistych wizyt.

e.      Wykonawcy zabrania się wynoszenia jakiegokolwiek majątku z terenu Zamawiającego.

3.      Parametry pomieszczeń budynku oraz terenu Międzygminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Dobrej

a.      Nieruchomość położona jest przy ulicy Spełnionych Marzeń 3 w miejscowości Dobra. Budynek wyposażony jest w system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. Teren wokół siedziby jest ogrodzony i monitorowany. Wjazdy na zabezpieczone są bramami zdalnie sterowanymi. Budynek wyposażony jest w system czujników i sygnalizacji p-poż.

b.      Powierzchnia budynku 3400 m2, Powierzchnia całkowita terenu 14 230m2.

VI. Kryterium oceny oferty

                  Stawka za 1 roboczogodzinę – 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych przez Wykonawców.

VII. Kontakt

  1. Osobą kontaktową ze strony MZAZ w Dobrej jest Marek Nowak
    Tel. 518 810 170, email: sekretariat@psoniszczecin-mzaz.pl.
  2. Zamawiający umożliwia wizje lokalną po uprzednim uzgodnieniu terminu.

VIII. Czas związania ofertą

  1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni od daty upływu składania ofert.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Wykonawca powinien dysponować własnymi, odpowiednimi środkami/materiałami /sprzętem niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem Wykonawcy
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania (nie rozstrzygnięcia), beż podania przyczyn.